جمعه 15 تیر 1403

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما طراحی سایت

برادران وارنر در کنفرانس خبری که کانال دیسکاوری با خبرنگاران و سرمایه گذاران برگزار کرد، دو سیستم تماشای آنلاین «HBO Max» و «Discovery+» رسما در سرویس جدیدی به نام «مکس» ادغام می شوند و «اخبار رسمی هری پاتر در مورد ساخت آن تایید شده است. توسط سامانه ارائه خواهد شد.

به گفته «جی. WHO قبلاً به رولینگ اشاره کرده است» اکنون رسماً تأیید شده است.

فیلم هری پاتر

هر فصل سریال، برادران وارنر. این بر اساس کتابی از مجموعه هری پاتر است که کانال دیسکاوری آن را به عنوان یک "سریال ده ساله" توصیف می کند که بازیگران کاملاً جدیدی را در خود جای خواهند داد.

کیت بروس، مدیر محتوای اچ‌بی‌او و مکس می‌گوید: «هری پاتر یک پدیده فرهنگی است و واضح است که عشق و تمایل سیری ناپذیری به دنیای جادوگری وجود دارد». برادران وارنر و J.K. این مجموعه جدید با همکاری رولینگ، هر یک از کتاب‌های نمادین طرفداران را در طول سال‌ها بررسی می‌کند. "

هری پاتر در انواع رسانه ها بسیار محبوب است. اولین کتاب این مجموعه با نام «هری پاتر و سنگ فیلسوف» در سال 1997 و آخرین کتاب «هری پاتر و یادگاران مرگ» در سال 2007 منتشر شد.

علاوه بر پرفروش‌ترین مجموعه‌های هری پاتر، هشت فیلم هری پاتر تا به امروز تولید شده و بیش از ۷.۷ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته‌اند. علاوه بر این، مجموعه فیلم های Fantastic Beasts، پارک های موضوعی، اسباب بازی ها و بازی های ویدیویی، از جمله بازی جدید میراث هاگوارتز، بر اساس این داستان ها ساخته شده اند.

«هری پاتر و کودک نفرین شده» ادامه مجموعه کتاب های این نمایش موفق است که در برادوی نیز پخش شد.

برچسب ها

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله اگزیت محفوظ میباشد